Δηλωνεται κατηγορηματικα οτι, ολα τα δημοσιευομενα ποιηματα, αποσπασματα ποιηματων η, και στιχοι κ.λπ. λογοτεχνικα κειμενα ειναι απο εντυπες εκδοσεις ευρισκομενες στη κατοχη του διαχειριστη αυτου του ιστολογιου. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση, γινεται link κατ' ευθειαν στα ιστολογια στα οποια βρισκονται και οχι αναδημοσιευση τους, ακομη κι αν δεν υπαρχει σχετικο απαγορευτικο σημα.

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Η ΣΙΩΠΗ και ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ

" Autrui, c' est l' autre, c' est-a-dire le moi qui n' est pas moi "

Το 1964 ο Jean Paul Sartre, τελειωνει και δημοσιευει στο Παρισι το αυτοβιογραφικο του βιβλιο " Le Mots* " .
Οι ΛΕΞΕΙΣ!

*Το βιβλιο τελειωνει ως εξης:
(μεταφραζω απο τα ιταλικα, την πρωτη προταση απο την τελευταια παραγραφο)

" Εκεινο που μ' αρεσει μεσ' τη τρελα μου, ειναι οτι αυτη με προστατεψε απο την πρωτη-πρωτη μερα, απο τις διαφθορες των ελιτ' ποτε μου δε πιστεψα οτι ειμαι ο ευτυχισμενος ιδιοκτητης ενος ταλεντου' το μονο μου προβλημα ηταν να σωθω - με αδεια χερια και αδειες τσεπες - μεσω της δουλειας μου και της πιστης"



Το 1963 ο σουηδος σκηνοθετης Ingmar BERGMAN ειχε παρουσιασει
το φιλμ του " Η Σιωπη "!
Το φιλμ τελειωνε με τις Λεξεις : " Στον Γιοχαν,
ΛΕΞΕΙΣ
στην ξενη γλωσσα "




Δεν υπάρχουν σχόλια: